Informatie inwinnen of aanmelden als ZilverWerker

Informatie aanvragen of aanmelden als ZilverWerker

Laat hieronder jouw contactgegevens achter. We nemen dan snel telefonisch contact op om informatie te geven en eventueel een afspraak te maken.

    Contact gegevens

    We kunnen ons voorstellen dat je best veel vragen hebt voordat je ervoor kiest om voor ZilverWerkt aan de slag te gaan. We nemen eerst uitgebreid de tijd om even kennis te maken zodat jij en ook wij kunnen bepalen of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Hieronder vind je in 4 stappen uitgelegd hoe dat werkt. Klik op de verschillende stappen voor meer informatie.

    Wij bellen jou voor informatie. Laat je gegevens achter.

    Laat je contactgegevens hier achter. We nemen dan snel contact met je op, zodat we elkaar kunnen leren kennen.

    Bij ZilverWerkt houden we het graag simpel. Met de juiste ervaring en een enthousiaste instelling kan je bij ons snel aan de slag.

    Nadat je je hebt aangemeld, nemen we snel persoonlijk contact met je op om te kijken of er voldoende aanknopingspunten zijn en een kennismakingsgesprek in te plannen.

    Kennismaking via videobellen

    We plannen eerst een video gesprek in via WhatsApp. Heb je hier geen ervaring mee dan hebben we hier een instructie voor beschikbaar. Na deze kennismaking hebben we in beeld of we met elkaar verder willen.

    We hebben dit al met veel ZilverWerkt succesvol gedaan en het scheelt zowel jou als ons veel reistijd.

    Aanname & uitleg werkwijze

    We plannen vervolgens een persoonlijk aanname- en ‘uitleg werkwijze’ gesprek. Voorafgaand hieraan krijg je alle informatie en instructies toegestuurd.

    Tijdens dit gesprek spreken we rustig door hoe we werken en wat we van je verwachten. Je kunt uiteraard zelf ook vragen stellen. Alle informatie is overigens ook nog te vinden op de website en je kunt ons altijd bellen.

    Aan de slag als ZilverWerker

    Je kunt nu aan de slag als ZilverWerker.

    We bespreken uiteraard met elkaar en de klant wat jouw verwachtingen zijn en die van de klant.  Wij houden regelmatig contact met je om te zorgen dat jij en de klant tevreden zijn en blijven.